SPARKLE Online Programma

Vragen & Antwoorden om je te helpen te beginnen

Hoe kan ik inloggen bij het online programma ‘Voel je Beter Tijdens de Overgang’? Wij voegen je email adres toe aan het SPARKLE online programma dat via het systeem THINKIFIC werkt. Je krijgt een welkoms email met instructies hoe je je wachtwoord kunt aanmaken. Zoek in je inbox of in the junk mail voor de email.

Wat is het webadres van het online programma ‘Voel je Beter Tijdens de Overgang’? Je kunt hier inloggen en beginnen: https://drgynn-sparkle.thinkific.com/courses/de-overgang

Als ik naar de SPARKLE THINKIFIC pagina ga, staat er dat je de cursus nog moet aankopen, hoe zit dat? Je kunt rechtsboven inloggen als je op deze pagina bent aangekomen: https://drgynn-sparkle.thinkific.com/courses/de-overgang. Dan kom je op deze pagina terecht: 

Ik kan niet inloggen met mijn gewone email adres – wat kan ik doen? Er zijn een aantal mogelijkheden wat er mis kan zijn gegaan. Check ze even:

1. Heb je al via de email van Thinkific een wachtwoord aangemaakt en je bent het wachtwoord vergeten dan kun je via dit scherm je wachtwoord aanvragen. Zie rechts onderin in het geel/ goud de tekst wachtwoord vergeten. Klik hierop en volg de instructies op het volgende scherm.

2. Je logt in met de verkeerde gegevens. Het zou kunnen dat je de inloggegevens gebruikt voor het inloggen op de leefstijlgynaecologie website, oftewel waar je je aankoop hebt gedaan. Dit is een apart systeem dus het gebruikt NIET hetzelfde wachtwoord.

3. Je email adres wordt niet herkent. Dit betekent dat we je nog niet hebben toegevoegd aan het Thinkific systeem. In dat geval heb je waarschijnlijk ook nog geen welkoms-email van Thinkific gekregen. Neem contact op met Nelleke via nelly@leefstijlgynaecologie.nl

Ik heb het wachtwoord opnieuw aangevraagd maar het lukt nog steeds niet. We kunnen eventueel je wachtwoord opnieuw instellen. Stuur een email naar nelly@leefstijlgynaecologie.nl.

De videos spelen niet af op mijn ipad of telefoon. Het zou kunnen dat de video niet afspeelt op een apple apparaat als je voor de tweede keer het bekijkt. Probeer het dan eens op een ander apparaat zoals een computer of log opnieuw in.

Ik kom er echt niet uit en heb van alles al geprobeerd. No worries… als je er echt niet uitkomt deze maand van onze zomerbreak, dan kunnen we altijd het online programma met een maand verlengen voor het ongemak… we helpen je vanaf 16 augustus weer persoonlijk.